De gespecialiseerde support medewerkers van Kop ICT staan dagelijks voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ook beschikken zij over de benodigde software om snel online te kunnen ondersteunen. Indien onze medewerkers de mogelijkheid voor online niet hebben staan er meerdere buitendienst specialisten klaar om het probleem op uw locatie te verhelpen. Zij beschikken over een bedrijfsauto met de meest benodigde apparatuur op voorraad.

Door onze medewerkers geregeld trainingen te laten volgen zorgen we dat ons kennisniveau op een hoog niveau blijft. Ons uitgangspunt is om uw onderneming zo snel en goed mogelijk weer in productie te zetten bij calamiteiten.

24-uurs service

Storingen aan uw computers of aan uw computernetwerk veroorzaakt veel schade aan uw bedrijfsvoering en kost bovendien vaak veel kostbare tijd.

De servicedienst van Kop ICT is telefonisch 24 uur per dag 7 dagen per week voor u bereikbaar. Indien telefonische hulp niet voldoende is zijn wij snel ter plaatse om u te helpen bij het oplossen van de ontstane problemen.

Wat is een SLA?

Een Service Level Agreement is een contract over het te leveren niveau en type service. Vervolgens wordt bijgehouden of de klant ook daadwerkelijk krijgt waar hij voor betaalt. Een SLA wordt o.a. opgesteld voor een organisatie die een deel van de automatisering wil uitbesteden aan een leverancier.

Neem voor meer informatie contact met ons op.